Zamawiający:

Gmina Czarnków/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnkowie

ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków

NIP: 7632091377 REGON: 004612071

Czarnków, 20.11.2017r.



Szanowni Państwo,

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnkowie zaprasza do negocjacji, których przedmiotem będzie udzielenie zamówienia w trybie wolnej ręki na podstawie art. 66 i nast. Ustawy z dnia 29.01.2004 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na prowadzenie zajęć oraz uczestnictwo w zajęciach reintegracyjnych w Centrum Integracji Społecznej dla klientów Ośrodka – uczestników projektu konkursowego „Wykorzystaj Szansę.”

Prosimy o kontakt telefoniczny lub osobisty w celu ustalenia terminu negocjacji.

Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich oraz budżetu w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

Z poważaniem

p.o. KIEROWNIK

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Czarnkowie

mgr Joanna Mazur

Czarnków, dnia 31.07.2017r

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnkowie

Ul. Rybaki 3

64 – 700 Czarnków

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na świadczenie usług w postaci przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku dla dzieci w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz w Romanowie Dolnym i Górnym w okresie od 11 września 2017 do 22 grudnia 2017r. – w dni nauki szkolnej.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnkowie zaprasza Państwa do złożenia oferty dotyczącej: świadczenia usług w postaci przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku dla dzieci w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz w Romanowie Dolnym i Górnym w okresie od 11 września 2017 do 22 grudnia 2017r. – w dni nauki szkolnej.

Postępowanie odbywa się bez zastosowania trybów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych – zamówienie poniżej 30.000 Euro.

Szczegółowe dane znajdą Państwo poniżej.

1.Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie obejmuje: świadczenia usług w postaci przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku dla dzieci w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz w Romanowie Dolnym i Górnym w okresie od 11 września 2017 do 22 grudnia 2017r. – w dni nauki szkolnej.

Okres realizacji usługi: 11.07.2017 – 22.12.2017r. (z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych).

1.1.Liczba posiłków: 25 – 50 posiłków dziennie (z rozbiciem: Śmieszkowo – ok 2 posiłków, Sarbia – ok 10 posiłków, Huta – ok 4 posiłków, Romanowo – ok 20 posiłków, jednakże są to wartości szacunkowe i mogą ulec zmianie).

1.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty za usługę - faktyczną liczbę przygotowanych
i dowiezionych posiłków. Podana w niniejszym punkcie liczba posiłków jest wielkością maksymalną i może ulec zmniejszeniu.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

2.1.Każdy z przygotowanych i dowiezionych posiłków winien spełniać następujące warunki:

Jednodaniowy obiad, na który składać się będzie:

mięso bez sosu – gotowane, pieczone (bez tłuszczu dodatkowego), duszone – 100 g., w przypadku mięsa drobiowego dopuszcza się podanie: 2 skrzydełek lub 1 udka,mięso smażone bez sosu – maksymalnie 2 razy w tygodniu – 100 g.,

ryby – minimum 1 raz w tygodniu – 100 g.,

sos – 80 g.,

naleśniki – 3 szt.,

pyzy drożdżowe – 3 szt. lub pyzy ziemniaczane – 5 szt.,

pierogi – 200 g.,

Dopuszcza się podanie maksymalnie 2 razy w tygodniu:

zupę – 400 ml. z wkładem mięsnym co najmniej 80 g.,

pieczywo pełnoziarniste – 50 g.

Do każdego posiłku podaje się (poza zupą):

warzywa lub owoce – surówki, sałatki lub dodatek ciepły – 100 g.,

ziemniaki, makaron pełnoziarnisty, ryż pełnoziarnisty, kaszę gryczaną lub kaszę jęczmienną – 200 g.

UWAGI:

w przypadku potrwa smażonych – dania winny być przygotowywane na oleju roślinnym (rzepakowym, sojowym, słonecznikowym lub oliwie z oliwek);

zupy i sosy winny być sporządzane z naturalnych składników, bez użycia koncentratów spożywczych, z wyłączeniem koncentratów z naturalnych składników;

w potrawach należy ograniczać do minimum użycie soli kuchennej, należy zastępować ją ziołami, np. majerankiem, bazylią, oregano, czosnkiem lub tymiankiem.

2.2. Dostarczane posiłki winny spełniać warunki określone w Normach żywności i żywienia opracowanych przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie dla dzieci i młodzieży
w wieku szkolnym.

2.3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia różnorodności dowożonych posiłków (różnorodność dań i smaków), a przed poszczególnymi świętami zobowiązuje się do przygotowania posiłków związanych z tradycją danego rodzaju świąt.

2.4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania wartości kalorycznych dowożonych posiłków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami dotyczącymi żywności i żywienia.*

2.5. Posiłki muszą być gorące.

2.6. Zamawiający dopuszcza zapewnienie przez Wykonawcę zamiennie suchego prowiantu
w wyjątkowych wypadkach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym.

2.7. Dowóz posiłków następować będzie w Szkołach:

Szkoła Podstawowa w Śmieszkowie o godzinie 10:30
Szkoła Podstawowa w Sarbi o godzinie 10:50

Szkoła Podstawowa w Hucie o godzinie 11:10

Zespół Szkół w Romanowie Dolnym o godzinie 11:35
Zespół Szkół w Romanowie Górnym o godzinie 11:45.

Łączna liczba km od miasta Czarnkowa wynosi ok. 43,5 km – Czarnków – Śmieszkowo – 3,5 km, Śmieszkowo – Sarbia – 12 km, Sarbia – Huta – 10 km, Huta – Romanowo Górne – 18 km.).

2.8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia jadłospisu obejmującego okres co najmniej 10 dni z 3 dniowym wyprzedzeniem przed każdym z 10 dniowych okresów z uwzględnieniem gramatury posiłków.

2.9 Wykonawca zobowiązuje się do gromadzenia próbek żywieniowych/pokarmowych zgodnie
z właściwymi przepisami prawa dotyczącymi żywności i żywienia.*

2.10. W wypadku zaniżania wartości gramatury posiłków lub nie spełniania norm, o których mowa
w pkt 2.2 i 2.4 niniejszego zapytania Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 30% wartości przedmiotu zamówienia w danym miesiącu.

CPV – 15894210-6- Posiłki szkolne

3.Warunki, które powinien spełniać Wykonawca:

a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b)posiada wiedzę i doświadczenie.
c)dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności:
c.1.Dysponuje osobami posiadającymi wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje do wykonywania usług będących przedmiotem niniejszego zapytania,
c.2.Dysponuje miejscem do przygotowania posiłków z wdrożonym i funkcjonującym system HCCAP.
c.3.Dysponuje środkiem transportu posiadającym decyzję Sanepidu o dopuszczeniu środka transportu do przewozu środków spożywczych.
d)prowadzi działalność zgodnie z właściwymi przepisami prawa dotyczącymi żywności i żywienia*.

4.
Sposób przygotowania oferty

Oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Oferenta.

Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione
w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną. Oferent przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym.

5.Termin i miejsce składania ofert
5.1.Ofertę na świadczenie usług w postaci przygotowania gorącego posiłku dla dzieci w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz w Romanowie Dolnym od 11.09.2017r. do 22.12.2017r. należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka, pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnkowie, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków (nie ma możliwości przekazywania ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej).

Termin składania oferty: do 18 sierpnia 2017 roku do godz. 15: 30 (decyduje data wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnkowie).

6.Sposób obliczania ceny oferty

Złożona oferta winna być wartością brutto tj.: uwzględniać wszelkie koszty związane
z realizacją przedmiotu zamówienia.

Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie oraz być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Cena ofertowa z podatkiem VAT.

Cena musi być tylko jedna.

Cena jest obowiązująca przez cały okres ważności oferty i realizacji przedmiotu zamówienia.

Ofertę należy przygotować na formularzu będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.

7.Kryteria, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
1)Cena – 100%
W wypadku złożenia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofert o tej samej cenie Zamawiający wezwie tych Wykonawców do ponownego złożenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do negocjowania ceny oferty z ww. Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty.
8.Wyjaśnienie i modyfikacja zapytania ofertowego

1) Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty,
w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.

2) Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe
w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.

3) Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu.

4) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

9.Informacje o formalnościach po wyborze oferty w celu realizacji dostawy

Oferent, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego drogą telefoniczną.

Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy na świadczenie ww. usługi na okres krótszy niżeli wskazany w zapytaniu ofertowym.

10.Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania skierowane na piśmie związane
  • z prowadzonym postępowaniem pod warunkiem, że zapytanie zostanie złożone w siedzibie Zamawiającego nie później niż na 1 dzień przed terminem otwarcia ofert.
    11.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umów cząstkowych na realizację zadania
    w podanym okresie, z zastrzeżeniem, że cena podana w ofercie obowiązywać będzie w ww. okresie realizacji zadania.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Czarnkowie pokój nr 1 oraz pod numerem telefonu 067 255 05 80. Osoba do kontaktu: pracownik socjalny – Mirosława Szmyt.

- p. o. Kierownika Gminnego Ośrodka

Pomocy Społecznej w Czarnkowie

Anna Wybraniec


*Ilekroć w niniejszym zapytaniu ofertowym jest mowa jest o właściwych przepisach prawa dotyczących żywności i żywienia Zamawiający ma na myśli w szczególności: Ustawę z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy, Rozporządzenie nr (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, a także wszelkie inne akty prawne normujące zasady żywności i żywienia.

    Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

    Dane Oferenta:

    ………………………………………….

    (miejscowość i data)

    FORMULARZ OFERTY

    Odpowiadając na ZAPYTANIE OFERTOWE Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
    w Czarnkowie na świadczenie usług w postaci przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku dla dzieci w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz w Romanowie Dolnym
    i Górnym w okresie od 11 września 2017 do 22 grudnia 2017r. – w dni nauki szkolnej.

    zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym składam ofertę:

    Cena brutto (stawka za posiłek)


    Powyższa cena zawiera wszystkie składniki i koszty związane z zakresem przedmiotowym zamówienia.

    Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w niej zawarte.

    W przypadku przyznania mi zamówienia zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

    Oferta wraz z załącznikami została złożona na …… stronach.

    Informacje zawarte na stronach od ….. do ….. stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
    w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane przez Zamawiającego. Ponadto są zawarte w odrębnej, oznaczonej kopercie z napisem „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”.

    Do formularza oferty załączam następujące oświadczenia, dokumenty i informacje

    Załączniki:

    .................................................

    .................................................

    .................................................

    ................................................

    (data i podpis)


    Załącznik 2 do formularza oferty

    Dane Oferenta:

    ………………………………………….

    (miejscowość i data)

    Oświadczenie

    (o spełnianiu warunków określonych w zapytaniu ofertowym)

    Ubiegając się o udzielenie zamówienia na:

    świadczenie usług w postaci przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku dla dzieci w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz w Romanowie Dolnym i Górnym w okresie od 11 września 2017 do 22 grudnia 2017r. – w dni nauki szkolnej.

    oświadczam, iż:

    1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

    2. posiadam odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia.

    3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym.

    • 4. prowadzę działalność zgodnie z właściwymi przepisami prawa dotyczącymi żywności i żywienia.

    ................................................

    (data i podpis)


    Załącznik 3 do formularza oferty

    Dane Oferenta:

    ………………………………………….

    (miejscowość i data)

    Dotyczy: świadczenia usług w postaci przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku dla dzieci
    w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz w Romanowie Dolnym i Górnym w okresie od 11 września 2017 do 22 grudnia 2017r. – w dni nauki szkolnej.

    l.p.

    Imię i nazwisko

    Podstawa dysponowania osobą

    Opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego związanego z przedmiotem zamówienia






























    ................................................

    (data i podpis)

ROZEZNANIE RYNKU 2017 ROK 

Czarnków, dnia 27.03.2017 roku

Rozeznanie rynku numer 02/2017

Dotyczące przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych z zakresu racjonalnego gospodarowania budżetem domowym dla 9 uczestników projektu „Poprawa dostępu do usług społecznych w powiecie czarnkowsko – trzcianeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Informacje ogólne

Zamawiający:

Gmina Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, NIP 763-209-13-77 - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnkowie – jednostka Gminy Czarnków

Data publikacji: 2017-03-27

Termin składania oferty: 2017-04-05

Tryb udzielenia zamówienia:

Zamawiający jest zobowiązany do realizacji projektu z należyta starannością, w szczególności ponosząc wszelkie wydatki w projekcie celowo, rzetelnie, racjonalnie i oszczędnie oraz do uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami w ramach programu oraz w sposób, który zapewni prawidłową
i terminową realizację.

Rozeznanie rynku przeprowadzone jest zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020) nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Niniejsze zapytanie jest dostępne na stronie internetowej Zamawiającego.Zamawiający szacuje, iż wartość przeprowadzenia warsztatów i zajęć indywidualnych mieści się w kwocie do 5 000,00 zł netto.

Opis przedmiotu zamówienia publicznego

Rozeznanie rynku numer 02/2017 dotyczące przeprowadzenia zajęć grupowych
i indywidualnych z zakresu racjonalnego gospodarowania budżetem domowym dla
9 uczestników projektu „Poprawa dostępu do usług społecznych w powiecie czarnkowsko – trzcianeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Przedmiot zamówienia oznaczono we wspólnotowym słowniku zamówień:

CPV: 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

Na przedmiot zamówienia składa się:

Przeprowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych z zakresu racjonalnego gospodarowania budżetem domowym dla 9 uczestników projektu „Poprawa dostępu do usług społecznych
w powiecie czarnkowsko – trzcianeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w okresie: kwiecień – maj 2018r., w wymiarze: 32h zajęć grupowych (max. 8h dziennie przez 4 dni) oraz 18h zajęć indywidualnych.

Zakres przedmiotowy umowy realizowany będzie zgodnie z założeniami projektu, o którym mowa powyżej i innymi właściwymi w tej materii przepisami prawa.

Warunki udziału w postępowaniu

oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać niezbędny potencjał, wiedzę
i doświadczenie w zakresie przedmiotu usługi oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia.

Kryteria oceny oferty

Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do

poszczególnych kryteriów oceny oferty

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

Stawka brutto za 1 godzinę*

100%

100 pkt

*Cena brutto to cena jaką zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku
z realizacja niniejszej usługi.

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

1. Cena

  • Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.

Termin składania ofert

Sposób przygotowania i złożenia oferty

  • Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu nr 1 stanowiący załącznik do zapytania.
  • Oferta musi zawierać:
  • - Dane oferenta.
  • - Proponowaną kwotę do poniesienia przez zamawiającego za wykonanie usługi.
  • - Podpis oferenta.
  • - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • Podpisaną ofertę (załącznik nr 1) wraz z załącznikami należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 05.02.2017 r. do godziny 15.30.
  • W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu: 067 255 02 91 – osoba do kontaktu – Anna Wybraniec, p.o. Kierownika GOPS.

Informacje na temat zakresu wykluczenia, o którym mowa w pkt 8 wytycznych

Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:

Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające
w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Postanowienia dodatkowe i końcowe

1.Zamawiający zapłaci za faktycznie wykonaną usługę na podstawie karty czasu pracy sporządzonej przez Wykonawcę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań.

2.Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

3.Wynagrodzenie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.2.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014+.

4.Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.

  • 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagania odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.

6.W przypadku zaangażowania w realizację zadań w ramach innych projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych zleceniodawcy i innych podmiotów, bądź zawarcia więcej niż jednej umowy cywilno-prawnej w ramach niniejszego projektu, Wykonawca musi posiadać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach zleconej usługi. Łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych
z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie.

7.Limit zaangażowania zawodowego, o którym mowa w pkt 6, dotyczy wszystkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności:

  • a)w przypadku stosunku pracy – uwzględnia liczbę dni roboczych w danym miesiącu wynikających ze stosunku pracy, przy czym do limitu wlicza się czas nieobecności pracownika związanej ze zwolnieniami lekarskimi i urlopem wypoczynkowym, a nie wlicza się czasu nieobecności pracownika związanej
    z urlopem bezpłatnym,
  • b)w przypadku stosunku cywilnoprawnego, samozatrudnienia oraz innych form zaangażowania – uwzględnia czas faktycznie przepracowany, w tym czas zaangażowania w ramach własnej działalności gospodarczej poza projektami
    (o ile dotyczy).
  • c)W przypadku zatrudnienia w innych projektach finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności wykonawca będzie składać godzinową ewidencję czasu pracy w ramach wszystkich projektów.
  • d)Wykonanie zadań przez Wykonawcę jest potwierdzone protokołem sporządzonym przez tę osobę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.
  • 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagania odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.
  • 9.Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).
  • 10.Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.

W załączeniu:

1. Formularz ofertowy

Potwierdzamodbiór rozeznania rynku dotyczącego przeprowadzenia grupowego
i indywidualnego poradnictwa specjalistycznego - psychologicznego dla uczestników projektu „Poprawa dostępu do usług społecznych w powiecie czarnkowsko – trzcianeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Nazwa wykonawcy:


Data:


Podpis:


Załącznik nr 1 zapytania ofertowego

…………….., dnia .......….2017 r.

OFERTA:

Rozeznanie rynku numer 02/2017

Dotyczące przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych z zakresu racjonalnego gospodarowania budżetem domowym dla 9 uczestników projektu „Poprawa dostępu do usług społecznych w powiecie czarnkowsko – trzcianeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Dane oferenta:

Nazwa Wykonawcy


Kod pocztowy


Województwo


e-mail do kontaktu


Ulica:


Miejscowość


Telefon do kontaktu


Oferta

Kwota do poniesienia przez zamawiającego (słownie zł) brutto

Stawka brutto za 1 godzinę warsztatów i indywidualnych zajęć z zakresu racjonalnego gospodarowania budżetem domowym


Oświadczenia oferenta:

  • 1)Oświadczam, że zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie
    z wymaganiami określonymi w rozeznaniu rynku, nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.
  • 2)Oświadczam, iż zapoznałem/am się z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami Zamawiającego i nie wnoszę do nich żadnych zastrzeżeń.
  • 3)Oświadczam, że spełniam wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego.
  • 4)Oświadczam, że uważam się za związanego/ą niniejszą ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert, a w przypadku wyboru oferty przez cały okres trwania umowy.
  • 5)Oświadczam, iż podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą i znane mi są sankcje wynikające z art. 233 par. 1 kodeksu karnego.
  • 6)Oświadczam, iż nie jestem/jestem[1] (niepotrzebne skreślić) zatrudniony w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO 2014+, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).
  • 7)Oświadczam, iż nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane
    z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia

w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

(data i podpis oferenta)



[1]W przypadku zatrudnienia w przedmiotowych instytucjach należy do oferty załączyć opis wykonywanych obowiązków we wspomnianej instytucji w celu oceny potencjalnego konfliktu interesów przez zamawiającego.


Czarnków, dnia 24.03.2017r.


ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na świadczenie usług w postaci przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku dla dzieci w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz Zespole Szkół w Romanowie Dolnym i Górnym w okresie od 03 kwietnia 2017 do 24 czerwca 2017r. – w dni nauki szkolnej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnkowie zaprasza Państwa do złożenia oferty dotyczącej: świadczenia usług w postaci przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku dla dzieci w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz Zespole Szkół w Romanowie Dolnym
i Górnym w okresie od 03 kwietnia 2017 do 24 czerwca 2017r. – w dni nauki szkolnej
. Postępowanie odbywa się bez zastosowania trybów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych – zamówienie poniżej 30.000 Euro.

Szczegółowe dane znajdą Państwo poniżej.

  • 1.Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie obejmuje: świadczenia usług w postaci przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku dla dzieci w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz Zespole Szkół
w Romanowie Dolnym i Górnym od 03 kwietnia 2017 do 24 czerwca 2017r. – w opakowaniach jednorazowych wraz z jednorazowymi sztućcami – w dni nauki szkolnej.

1.1.Okres realizacji usługi: 03.04.2017 – 24.06.2017r. (z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych).

1.2.Liczba posiłków: 25 – 40 posiłków dziennie.

1.3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty za usługę - faktyczną liczbę przygotowanych
i dowiezionych posiłków. Podana w niniejszym punkcie liczba posiłków jest wielkością maksymalną i może ulec zmniejszeniu.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

2.1.Każdy z przygotowanych i dowiezionych posiłków winien spełniać następujące warunki:

Jednodaniowy obiad, na który składać się będzie:

mięso bez sosu – gotowane, pieczone (bez tłuszczu dodatkowego), duszone – 100 g., w przypadku mięsa drobiowego dopuszcza się podanie: 2 skrzydełek lub 1 udka,

mięso smażone bez sosu – maksymalnie 2 razy w tygodniu – 100 g.,

ryby – minimum 1 raz w tygodniu – 100 g.,

sos – 80 g.,

naleśniki – 3 szt.,

pyzy drożdżowe – 3 szt. lub pyzy ziemniaczane – 5 szt.,

pierogi – 200 g.,

Dopuszcza się podanie maksymalnie 2 razy w tygodniu:

zupę – 400 ml. z wkładem mięsnym co najmniej 80 g.,

pieczywo pełnoziarniste – 50 g.

Do każdego posiłku podaje się (poza zupą):

warzywa lub owoce – surówki, sałatki lub dodatek ciepły – 100 g.,

ziemniaki, makaron pełnoziarnisty, ryż pełnoziarnisty, kaszę gryczaną lub kaszę jęczmienną – 200 g.

UWAGI:

w przypadku potrwa smażonych – dania winny być przygotowywane na oleju roślinnym (rzepakowym, sojowym, słonecznikowym lub oliwie z oliwek);

zupy i sosy winny być sporządzane z naturalnych składników, bez użycia koncentratów spożywczych, z wyłączeniem koncentratów z naturalnych składników;

w potrawach należy ograniczać do minimum użycie soli kuchennej, należy zastępować ją ziołami, np. majerankiem, bazylią, oregano, czosnkiem lub tymiankiem.

2.2. Dostarczane posiłki winny spełniać warunki określone w Normach żywności i żywienia opracowanych przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie dla dzieci i młodzieży
w wieku szkolnym.

2.3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia różnorodności dowożonych posiłków (różnorodność dań i smaków), a przed poszczególnymi świętami zobowiązuje się do przygotowania posiłków związanych z tradycją danego rodzaju świąt.

2.4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania wartości kalorycznych dowożonych posiłków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami dotyczącymi żywności
i żywienia.*

2.5. Posiłki muszą być gorące.

2.6. Zamawiający dopuszcza zapewnienie przez Wykonawcę zamiennie suchego prowiantu
w wyjątkowych wypadkach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym.

2.7. Dowóz posiłków następować będzie w Szkołach:

Szkoła Podstawowa w Śmieszkowie o godzinie 10:30

Szkoła Podstawowa w Sarbi o godzinie 10:50

Szkoła Podstawowa w Hucie o godzinie 11:10

Zespół Szkół w Romanowie Dolnym o godzinie 11:35

Zespół Szkół w Romanowie Górnym o godzinie 11:45.

Łączna liczba km od miasta Czarnkowa wynosi ok. 43,5 km – Czarnków – Śmieszkowo – 3,5 km, Śmieszkowo – Sarbia – 12 km, Sarbia – Huta – 10 km, Huta – Romanowo Górne – 18 km.).

2.8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia jadłospisu obejmującego okres co najmniej 10 dni z 3 dniowym wyprzedzeniem przed każdym z 10 dniowych okresów z uwzględnieniem gramatury posiłków.

2.9 Wykonawca zobowiązuje się do gromadzenia próbek żywieniowych/pokarmowych zgodnie z właściwymi przepisami prawa dotyczącymi żywności i żywienia.*

2.10. W wypadku zaniżania wartości gramatury posiłków lub nie spełniania norm, o których mowa
w pkt 2.2 i 2.4 niniejszego zapytania Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 30% wartości przedmiotu zamówienia w danym miesiącu.

CPV – 15894210-6- Posiłki szkolne

3.Warunki, które powinien spełniać Wykonawca:

a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.b)posiada wiedzę i doświadczenie.
  • c)dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności:
  • c.1.Dysponuje osobami posiadającymi wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje do wykonywania usług będących przedmiotem niniejszego zapytania,
  • c.2.Dysponuje miejscem do przygotowania posiłków z wdrożonym i funkcjonującym system HCCAP.
  • c.3.Dysponuje środkiem transportu posiadającym decyzję Sanepidu o dopuszczeniu środka transportu do przewozu środków spożywczych.
  • d)prowadzi działalność zgodnie z właściwymi przepisami prawa dotyczącymi żywności
    i żywienia*.
  • 4.Sposób przygotowania oferty

Oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Oferenta.

Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione
w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną. Oferent przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym.

5.Termin i miejsce składania ofert
5.1.Ofertę na świadczenie usług w postaci przygotowania gorącego posiłku dla dzieci
  • w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz Zespole Szkół
    w Romanowie Dolnym od 03.04.2017r. do 24.06.2017r. należy składać osobiście
    w siedzibie Ośrodka, pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnkowie,
    ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków.

Termin składania oferty: do 29 marca 2017 roku do godz. 15: 30 (decyduje data wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnkowie).

  • 6.Sposób obliczania ceny oferty

Złożona oferta winna być wartością brutto tj.: uwzględniać wszelkie koszty związane
z realizacją przedmiotu zamówienia.

Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie oraz być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Cena ofertowa z podatkiem VAT.

Cena musi być tylko jedna.

Cena jest obowiązująca przez cały okres ważności oferty i realizacji przedmiotu zamówienia.

Ofertę należy przygotować na formularzu będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.

  • 7.Kryteria, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
  • 1)Cena – 100%
  • W wypadku złożenia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofert o tej samej cenie Zamawiający wezwie tych Wykonawców do ponownego złożenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do negocjowania ceny oferty z ww. Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty.
  • 8.Wyjaśnienie i modyfikacja zapytania ofertowego

1) Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty,
w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.

2) Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe
w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.

3) Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu.

4) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

  • 9.Informacje o formalnościach po wyborze oferty w celu realizacji dostawy

Oferent, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego drogą telefoniczną.

Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy na świadczenie ww. usługi na okres krótszy niżeli wskazany w zapytaniu ofertowym.

  • 10.Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania skierowane na piśmie związane
    z prowadzonym postępowaniem pod warunkiem, że zapytanie zostanie złożone w siedzibie Zamawiającego nie później niż na 1 dzień przed terminem otwarcia ofert.
  • 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umów cząstkowych na realizację zadania
    w podanym okresie, z zastrzeżeniem, że cena podana w ofercie obowiązywać będzie w ww. okresie realizacji zadania.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Czarnkowie pokój nr 1 oraz pod numerem telefonu 067 255 05 80. Osoba do kontaktu: pracownik socjalny – Mirosława Szmyt.

  • *Ilekroć w niniejszym zapytaniu ofertowym jest mowa jest o właściwych przepisach prawa dotyczących żywności i żywienia Zamawiający ma na myśli w szczególności: Ustawę z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia wraz
    z aktami wykonawczymi do tej ustawy, Rozporządzenie nr (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, a także wszelkie inne akty prawne normujące zasady żywności i żywienia.

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

Dane Oferenta:

………………………………………….

(miejscowość i data)

FORMULARZ OFERTY

Odpowiadając na ZAPYTANIE OFERTOWE Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Czarnkowie na świadczenie usług w postaci przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku dla dzieci w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz Zespole Szkół w Romanowie Dolnym w okresie od 03 kwietnia 2017 do 24 czerwca 2017r. – w dni nauki szkolnej zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym składam ofertę:

Cena brutto (stawka za posiłek)


Powyższa cena zawiera wszystkie składniki i koszty związane z zakresem przedmiotowym zamówienia.

Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w niej zawarte.

W przypadku przyznania mi zamówienia zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

Oferta wraz z załącznikami została złożona na …… stronach.

Informacje zawarte na stronach od ….. do ….. stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane przez Zamawiającego. Ponadto są zawarte w odrębnej, oznaczonej kopercie z napisem „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”.

Do formularza oferty załączam następujące oświadczenia, dokumenty i informacje

Załączniki:

.................................................

.................................................

.................................................

................................................

(data i podpis)


Załącznik 2 do formularza oferty

Dane Oferenta:

………………………………………….

(miejscowość i data)

Oświadczenie

(o spełnianiu warunków określonych w zapytaniu ofertowym)

Ubiegając się o udzielenie zamówienia na:

świadczenie usług w postaci przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku dla dzieci w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz Zespole Szkół w Romanowie Dolnym i Górnym w okresie od 03 kwietnia 2017 do 24 czerwca 2017r. – w dni nauki szkolnej

oświadczam, iż:

1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. posiadam odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia.

3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym.

  • 4. prowadzę działalność zgodnie z właściwymi przepisami prawa dotyczącymi żywności i żywienia.

................................................

(data i podpis)


Załącznik 3 do formularza oferty

Dane Oferenta:

………………………………………….

(miejscowość i data)

Dotyczy: świadczenie usług w postaci przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku dla dzieci w Szkołach Podstawowych w Śmieszkowie, Sarbi i Hucie oraz Zespole Szkół w Romanowie Dolnym i Górnym w okresie od 03 kwietnia 2017do 24 czerwca 2017r. – w dni nauki szkolnej

l.p.

Imię i nazwisko

Podstawa dysponowania osobą

Opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego związanego z przedmiotem zamówienia





























................................................

(data i podpis)

Czarnków, dnia 23.01.2017 roku

Rozeznanie rynku numer 01/2017

Dotyczące przeprowadzenia grupowego i indywidualnego poradnictwa specjalistycznego - psychologicznego dla uczestników projektu „Poprawa dostępu do usług społecznych
w powiecie czarnkowsko – trzcianeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje ogólne

Zamawiający:

Gmina Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, NIP 763-209-13-77 - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnkowie – jednostka Gminy Czarnków

Data publikacji: 2017-01-23

Termin składania oferty: 2017-02-01

Tryb udzielenia zamówienia:

Zamawiający jest zobowiązany do realizacji projektu z należyta starannością, w szczególności ponosząc wszelkie wydatki w projekcie celowo, rzetelnie, racjonalnie i oszczędnie oraz do uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami w ramach programu oraz w sposób, który zapewni prawidłową
i terminową realizację.

Rozeznanie rynku przeprowadzone jest zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020) nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Niniejsze zapytanie jest dostępne na stronie internetowej Zamawiającego.Zamawiający szacuje, iż w całym okresie realizacji projektu zamówienie dotyczące przeprowadzenia grupowego i indywidualnego poradnictwa specjalistycznego – psychologicznego mieści się w kwocie od 5 000,00 zł do 20 000,00 zł netto.

Opis przedmiotu zamówienia publicznego

Rozeznanie rynku numer 01/2017 dotyczące przeprowadzenia grupowego i indywidualnego poradnictwa specjalistycznego - psychologicznego dla uczestników projektu „Poprawa dostępu do usług społecznych w powiecie czarnkowsko – trzcianeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Przedmiot zamówienia oznaczono we wspólnotowym słowniku zamówień:

CPV: 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

Na przedmiot zamówienia składa się:

przeprowadzenie grupowego i indywidualnego poradnictwa specjalistycznego - psychologicznego dla uczestników projektu „Poprawa dostępu do usług społecznych
w powiecie czarnkowsko – trzcianeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w okresie od lutego 2017 do października 2018 roku.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

a)prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych dla uczestników projektu,

b)udzielanie indywidualnego wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu,

c)prowadzenie grupowych warsztatów psychologicznych dla uczestników projektu.

Zakres przedmiotowy umowy realizowany będzie zgodnie z założeniami projektu, o którym mowa powyżej i innymi właściwymi w tej materii przepisami prawa.

Miesięczny czas wykonywania zadania: ok 10 godzin, z zastrzeżeniem, iż nie w każdym miesiącu odbywać się będą zajęcia.

Warunki udziału w postępowaniu

oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać niezbędny potencjał, wiedzę
i doświadczenie w zakresie przedmiotu usługi oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia.

Kryteria oceny oferty

Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do

poszczególnych kryteriów oceny oferty

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

Stawka brutto za 1 godzinę*

100%

100 pkt

*Cena brutto to cena jaką zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku
z realizacja niniejszej usługi.

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

1. Cena

  • Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.

Termin składania ofert

Sposób przygotowania i złożenia oferty

  • Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu nr 1 stanowiący załącznik do zapytania.
  • Oferta musi zawierać:
  • - Dane oferenta.
  • - Proponowaną kwotę do poniesienia przez zamawiającego za wykonanie usługi.
  • - Podpis oferenta.
  • - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • Podpisaną ofertę (załącznik nr 1) wraz z załącznikami należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 01.02.2017 r. do godziny 15.30.
  • W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu: 067 255 02 91 – osoba do kontaktu – Anna Wybraniec, p.o. Kierownika GOPS.

Informacje na temat zakresu wykluczenia, o którym mowa w pkt 8 wytycznych

Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy:

Są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające
w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Postanowienia dodatkowe i końcowe

1.Zamawiający zapłaci za faktycznie wykonaną usługę na podstawie karty czasu pracy sporządzonej przez Wykonawcę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań.

2.Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

3.Wynagrodzenie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.2.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014+.

4.Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.

  • 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagania odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.

6.W przypadku zaangażowania w realizację zadań w ramach innych projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych zleceniodawcy i innych podmiotów, bądź zawarcia więcej niż jednej umowy cywilno-prawnej w ramach niniejszego projektu, Wykonawca musi posiadać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach zleconej usługi. Łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych
z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie.

7.Limit zaangażowania zawodowego, o którym mowa w pkt 6, dotyczy wszystkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności:

  • a)w przypadku stosunku pracy – uwzględnia liczbę dni roboczych w danym miesiącu wynikających ze stosunku pracy, przy czym do limitu wlicza się czas nieobecności pracownika związanej ze zwolnieniami lekarskimi i urlopem wypoczynkowym, a nie wlicza się czasu nieobecności pracownika związanej
    z urlopem bezpłatnym,
  • b)w przypadku stosunku cywilnoprawnego, samozatrudnienia oraz innych form zaangażowania – uwzględnia czas faktycznie przepracowany, w tym czas zaangażowania w ramach własnej działalności gospodarczej poza projektami
    (o ile dotyczy).
  • c)W przypadku zatrudnienia w innych projektach finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności wykonawca będzie składać godzinową ewidencję czasu pracy w ramach wszystkich projektów.
  • d)Wykonanie zadań przez Wykonawcę jest potwierdzone protokołem sporządzonym przez tę osobę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.
  • 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagania odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.
  • 9.Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).
  • 10.Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.

W załączeniu:

1. Formularz ofertowy

Potwierdzamodbiór rozeznania rynku dotyczącego przeprowadzenia grupowego
i indywidualnego poradnictwa specjalistycznego - psychologicznego dla uczestników projektu „Poprawa dostępu do usług społecznych w powiecie czarnkowsko – trzcianeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Nazwa wykonawcy:


Data:


Podpis:


Załącznik nr 1 zapytania ofertowego

…………….., dnia .......….2017 r.

OFERTA:

Rozeznanie rynku numer 01/2017

Dotyczące przeprowadzenia grupowego i indywidualnego poradnictwa specjalistycznego - psychologicznego dla uczestników projektu „Poprawa dostępu do usług społecznych
w powiecie czarnkowsko – trzcianeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Dane oferenta:

Nazwa Wykonawcy


Kod pocztowy


Województwo


e-mail do kontaktu


Ulica:


Miejscowość


Telefon do kontaktu


Oferta

Kwota do poniesienia przez zamawiającego (słownie zł) brutto

Stawka brutto za 1 godzinę poradnictwa specjalistycznego - psychologicznego


Oświadczenia oferenta:

  • 1)Oświadczam, że zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie
    z wymaganiami określonymi w rozeznaniu rynku, nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.
  • 2)Oświadczam, iż zapoznałem/am się z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami Zamawiającego i nie wnoszę do nich żadnych zastrzeżeń.
  • 3)Oświadczam, że spełniam wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego.
  • 4)Oświadczam, że uważam się za związanego/ą niniejszą ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert, a w przypadku wyboru oferty przez cały okres trwania umowy.
  • 5)Oświadczam, iż podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą i znane mi są sankcje wynikające z art. 233 par. 1 kodeksu karnego.
  • 6)Oświadczam, iż nie jestem/jestem[1] (niepotrzebne skreślić) zatrudniony w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO 2014+, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).
  • 7)Oświadczam, iż nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane
    z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia

w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

(data i podpis oferenta)



[1]W przypadku zatrudnienia w przedmiotowych instytucjach należy do oferty załączyć opis wykonywanych obowiązków we wspomnianej instytucji w celu oceny potencjalnego konfliktu interesów przez zamawiającego.